Table Manager

 

 

OPS zoekt per direct nieuwe collega’s

Een table manager bij OPS is verantwoordelijk voor een team op de belvloer in een van onze contactcenters. Deze verantwoordelijkheid bestaat uit zowel het waarborgen van een gezonde en gezellige werksfeer, als het behalen van de gestelde salestargets.

Om deze doelstellingen te bereiken begeleidt, coacht en motiveert de table manager de call agents. De table manager zorgt ervoor dat de call agents optimaal kunnen presteren.

Een table manager is één van de belangrijkste personen binnen de organisatie. De taken van een tablemanager bestaan onder andere uit het monitoren en bevorderen van de operationele resultaten, het motiveren van jouw team call agents, en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.

Wie ben jij

Je hebt de ‘Work hard, play hard’ mentaliteit
Je hebt uitstekende mondelinge vaardigheden van de Nederlandse taal
Je werkt graag in een omgeving waar vrijheid en flexibiliteit geboden wordt
Je bent bekwaam in sales, en haalt voldoening uit het bijbrengen van deze skills aan jouw collega’s

Wat krijg je er voor terug

De kans op een fulltime dienstverband, waarbij werken op zaterdag ook mogelijk is
Hoge vergoedingen en een interessant verdienmodel
Werken in een motiverend team met een informele werksfeer
Persoonlijke ontwikkeling: verschillende trainingen over het ontwikkelen van managementcompetenties
Duidelijke, concrete doorgroeimogelijkheden

Interesse

Solliciteer dan als front manager via onderstaand formulier. Als jouw ervaring aansluit op ons functieprofiel word je gebeld door onze recruitment manager voor een telefonische kennismaking. Tijdens dit gesprek wordt een sollicitatie in persoon ingepland. Wie weet ben jij onze nieuwe front manager! 

Vragen? Bel nu  (+31) 020 205 14 64.

Kan je je vinden in bovenstaande omschrijvingen van jou en jouw nieuwe uitdaging? Meld je direct aan via het formulier hieronder, dan bellen we jou zo snel mogelijk op!

SOLLICTEER DIRECT OP DEZE VACATURE